вторник, 8 май 2012 г.

MasterCard опростява пазаруването с пускане на PayPass Wallet услуги


Платформата и услугите позволяват на търговци, банки и партньори да предлагат следващото поколение дигитални плащания

American Airlines, Barnes & Noble са сред първите партньори

София,8 май 2012 г. - MasterCard (NYSE:MA) обяви днес PayPass Wallet Services, ново глобално предложение за банки, търговци и партньори, което ще направи по-бързо и по-лесно пазаруването на потребителите в магазините или онлайн, като позволява да се плаща сигурно само с едно кликване на мишката, докосване до екрана на таблета, или допир на смартфона.

PayPass Wallet Services осигурява три различни компонента - PayPass Acceptance Network (PayPass Online и PayPass Contactless), PayPass Wallet и PayPass API.
Тези услуги позволяват пазаруване, без значение къде и как потребителите пазаруват, както и пакет от услуги за цифров портфейл и инструменти за разработчици, за да направи по-лесно свързването на други портфейли в мрежата за приемане PayPass Online.

American Airlines и Barnes & Noble ще бъдат сред първите търговци партньори, които ще включат PayPass Online бутон за плащане на техните сайтове като American ще интегрира PayPass Wallet в своето мобилно приложение.

"Потребителите искат да избират кога, как и къде да плащат за покупките си. Търговците искат гъвкавост за по-лесно приемане на дигитални плащания, така че те да превърнат повече хора, които разглеждат, в купувачи - както онлайн, така и в магазините.", заяви Ед Маклафлин, chief emerging payments officer в MasterCard. "Ние осъзнаваме, че когато става дума за плащания, само един портфейл не може да управлява всички. PayPass Wallet Services опростява изживяването при пазаруване, докато същевременно предоставя гъвкавост и избор за търговците, банките и потребителите.”

PayPass Wallet Services включват:


PayPass Acceptance Network (PayPass Online и PayPass Contactless) - осигурява глобален последователен начин, за да помогне на търговците да приемат плащания по електронен път чрез множество канали, независимо дали покупката е направена в магазин на мястото на продажбата с Near Field Communication (NFC) технология, или онлайн чрез компютър, таблет или смартфон.
PayPass Online също предоставя на потребителите опростен процес на обработване на сметките чрез елиминиране на нуждата да се въвежда детайлна информация за доставката и картата при всяка покупка.
PayPass Wallet - пълен набор от дигитални Wallet решения, които дават възможност на банки, търговци и партньори да ги използват под своето собствено име или бранд. Това прави пазаруването онлайн безопасно и лесно, като позволява на потребителите да съхраняват информация за плащането и доставката на едно единствено удобно и сигурно място. Портфейлът е отворен, така че потребителите могат да използват American Express, Discover, Visa и други кредитни, дебитни и предплатени карти.

PayPass API – позволява на партньорите да свържат своите собствени дигитални портфейли в PayPass Acceptance Network, като се възползват от проверките на MasterCard, разкриване на измами и удостоверяване на услуги както и предоставя възможност на клиентите си да правят покупки, навсякъде където се приема PayPass - онлайн и в магазини.

MasterCard ще направи PayPass Wallet Services достъпни за партньори през третото тримесечие на 2012 г., първоначално в САЩ, Канада, Великобритания и Австралия и впоследствие ще включва и други страни. PayPass Wallet Services ще се разширят до мястото на продажба с течение на времето, за да се създаде едно цялостно изживяване при пазаруване за потребителите, като им предоставя допълнителни услуги с добавена стойност, като например: проверка на сметката с един поглед преди да направят покупка, контрол на изхарченото, както и известия получавани в реално време, предоставяне на оферти, талони и усъвършенствани програми за лоялност.

"Ние в American Airlines с удоволствие ще предоставим на нашите клиенти по-голяма гъвкавост и функционалност на техните мобилни устройства", казва Ричард Елейсън, управляващ директор, интерактивен маркетинг в American Airlines. "Чрез интегрирането на PayPass в мобилните ни приложения, платежните транзакции стават бързи и лесни и осигуряват сигурността, която можете да очаквате от марка като MasterCard."

"Потребителите сега са ключовата точка, където въвеждането на смартфоните е хит и над 50 процента от американците вече притежават по един", каза Марк Париш, вицепрезидент Loyalty marketing на Barnes & Noble.com. "Технологията, която ще позволи на клиентите да правят мобилни плащания на мястото на продажба вече започна да прави постижения, и Barnes & Noble е горд да бъде водеща компания в търговията на дребно в тази промяна на технологиите."

Водещи търговци, финансови институции и технологични партньори, които работят с MasterCard, за да подкрепят стартирането на PayPass Wallet Services вкючват:

Финансови институции: Banesto, Bank of Montreal, Commonwealth Bank, Citibank, EURO6000, Fifth Third Bank, Grupo Banco Popular, Grupo BBVA, ICBA, Intesa Sanpaolo, Metro Bank, National Bank of Canada, PSCU, RBS Citizens Financial Group, SEB Kort AB Sweden, Sovereign Bank, Swedbank Sweden и Westpac.
Търговци : American Airlines, Barnes & Noble, Jagex, JB Hi-Fi, MLB Advanced Media (MLB.com), Newegg, Runningshoes.com, TigerDirect.com и Wine Enthusiast Companies.
Технологични партньори: Apriva, Bango, Beanstream, CardinalCommerce, C-SAM, Digital River, Intel, Kony Solutions, Inc., Local Offer Network, mFoundry, Moneris Solutions, Ogone Payment Services, Sage Pay, SIA and Vantiv.

За MasterCard Worldwide
MasterCard (NYSE: MA) www.mastercard.com е глобална платежна и технологична компания. Тя работи с най-бързата в света мрежа за обработване на плащания, като свързва потребителите, финансовите институции, търговците, правителствата и компаниите в над 210 държави и територии. Продуктите и решенията на MasterCard правят ежедневните търговски дейности като пазаруването, пътуването, управлението на бизнеса и финансите по-лесни, по-сигурни и по-ефективни за всички. Следвайте ни в Twitter Twitter @MasterCardNews, присъединете се към дискусиите на Cashless Conversations Blog и се абонирайте  за най-актуалните новини.

За American Airlines
Авиокомпаниите American Airlines, American Eagle и AmericanConnection ® обслужват 260 летища в над 50 страни с повече от 3500 полета средно на ден. Комбинираната флотилия наброява 900 самолета. Спечелилият награди уебсайт на American, AA.com ®, осигурява на потребителите лесен достъп, за да проверяват цените на билетите и да си ги закупуват, както и персонализирани новини, информация и оферти за пътуване. American Airlines е един от основателите на алианса oneworld®, който обединява едни от най-добрите и най-големите имена в авиационния бизнес, позволявайки им да предлагат на своите клиенти повече услуги и ползи, отколкото всяка авиокомпания може да осигури сама по себе си. Обединени нейните членове обслужват повече от 900 дестинации с повече от 9000 полета на ден до 150 страни. American Airlines, Inc и American Eagle Airlines, Inc. са дъщерни дружества на AMR Corporation. AmericanAirlines, American Eagle, AmericanConnection, AA.com и AAdvantage са търговски марки на American Airlines, Inc. Обикновените акции на AMR Corporation използват символа "AAMRQ" на пазара OTCQB, управляван от OTC Markets Group.


За Barnes & Noble, Inc.
Barnes & Noble, Inc (NYSE: BKS), компанията, която продава най-много книги в света, която е в списъка Fortune 500, оперира с 691 книжарници в 50 държави. Barnes & Noble College Booksellers, LLC, изцяло притежавано дъщерно дружество на Barnes & Noble, също оперира с 641 книжарници в колежи, обслужващи над 4,6 млн. студенти и преподаватели в колежи и университети в САЩ. Barnes & Noble провежда онлайн бизнес чрез BN.com, (www.bn.com), един от най-големите уеб сайтове за електронна търговия, който също разполага с повече от два милиона заглавия в своя NOOK Bookstore™ (www.bn.com/ebooks). Чрез продукта на Barnes & Noble NOOK™ eReading клиентите могат да купуват и четат дигитални книги и както и да се запознаят със съдържанието на най-широк кръг от платформи, включително NOOK устройства, продукти на партньори на компанията, както и най-популярните мобилни и компютърни устройства, които използват свободен NOOK софтуер. Barnes & Noble е горда да бъде наричана J.D. Power and Associated 2012 шампион за обслужване на клиенти и е една от 50те  американски компании, които носят това наименование.


Изявления за бъдещето
Изявленията в това съобщение за медиите, които не са исторически факти, включително твърдения за плановете на MasterCard, стратегии, вярвания и очаквания, са прогнозни и са предмет на safe harbor provisions в Private Securities Litigation Reform Act от 1995 г. Прогнозните изявления са актуални единствено към датата на която те са направени. Съответно, с изключение на текущите задължения на компанията по законите в САЩ за федералните ценни книжа, компанията не възнамерява да актуализира или в противен случай да преразгледа прогнозната информация и тя да се отрази на реалните резултати от дейността и промените във финансовото състояние, промени в приблизителни оценки, очаквания или предположения, промени в общите икономически или условия в отрасъла или други обстоятелства, възникнали и / или съществуващи при подготовката на това прессъобщение или възникнали при появата на всякакви неочаквани събития. Такива прогнозни твърдения включват без ограничение:

Способността на компанията да направи PayPass Wallet Services налични през третото тримесечие на 2012 г., включително в САЩ, Канада, Великобритания, Австралия и допълнителни юрисдикции след това
Способността на компанията да разшири PayPass Wallet Services с течение на времето, за да се създаде цялостно изживяване при пазаруване чрез предоставяне на услуги с допълнителна добавена стойност
Способността на компанията да работи с различни търговци, финансови институции и технологични партньори, за да подкрепи стартирането на PayPass Wallet Services.

Действителните резултати могат да се различават съществено от тези прогнозни изявления по редица причини, включително тези, изложени в документите на компанията депозирани в Комисията по ценните книжа и фондовите борси (SEC), включително годишния доклад на компанията и формуляр 10-К за годината, приключваща на 31 декември, 2011, тримесечни доклади във формуляр 10-Q-и текущите доклади върху формата 8-К, които са били подадени на SEC през 2012 г., както и по причини, включително трудности, забавяния или невъзможност на компанията да постигне своите стратегически инициативи, изложени по-горе. Фактори, различни от тези, изброени по-горе, също могат да доведат до това резултатите на компанията да се различават съществено от очакваните резултати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар