четвъртък, 14 юни 2012 г.

Puratos България: българинът променя хранителните си навици по отношение на хляба


На 13 юни, на среща с медиите, най-големият доставчик на суровини за хлебопроизводство у нас - Puratos България – представи данни за тенденциите в консумацията на хляб. Ростислава Павлова, изпълнителен директор на компанията, акцентира на модела за успешен бизнес с фокус върху изискванията на крайния клиент и предлагане на решения по мярка за индустриалните производители, които са съобразени с хранителните навици на българския потребител.

Според пазарни проучвания на Puratos България, у нас хляб се купува всеки ден или един път на два дена, като потребителят все по-често се спира на пакетиран хляб. Най-продаван в България е хлябът тип Добруджа, следван от белия хляб. Г-жа Павлова сподели, че по последни данни основен критерий при покупката е цената, като е интересно, че няма регистриран повишен интерес към хляба по БДС. Отличаваща тенденция има при опаковката - 85% от хляба в България вече е пакетиран и нарязан.
Като цяло консумацията на хляб намалява поради промяна в хранителните навици на българите, което се случва под влиянието на чужди култури при хората, които пътуват.

Компанията, която отбелязва 20 години на българския пазар, инвестира в партньорите си чрез обучения, демонстрации и дегустации, технически семинари и събития. Добавена стойност за бизнеса на партньорите е специалният автобус Sensobus, който е напълно оборудвана мобилна лаборатория. Sensobus обикаля по график в страните, в които е представен Puratos в Европа, и през него минават над 300 потребители на ден. Тази подвижна лаборатория е в помощ на производителите и търговците да отговорят по най-добрия начин на изискванията на клиентите си спрямо региона. В него се провежда анализ на вкусовите възприятия за даден продукт като визия, ухание и усещане на допир. Компанията ще съдейства за първото посещение на специалния автобус у нас през 2013 година.



Няма коментари:

Публикуване на коментар